Om mig och hur jag tänker bygga upp företaget!

Hej! jag är en tjej som älskar att hålla på att göra smycken mm, jag hade för ca 2 år sedan ett företag med berlocker som jag tyckte var väldigt kul!  Och just därför vill jag starta upp ett företag igen!

Jag kommer ha en frakt på 15kr, upp till 50g, men det blir ju dyrare desto mer det väger!

Jag kommer ha låga priser så alla har möjlighet att köpa om man är intresserad!

Jag står inte för posten slarv, men kommer ditt paket fram och det tex är något som gått sönder skickar jag självklart nytt utan att man behöver betala.

Jag säljer olika designer på armband osv, och även att man får välja en egen design! men eftersom det är svårt att göra en egen design på hemsidan så kan man skriva till mig på DM på tiktok: swedish.jewelryyy där man kan designa sitt egna armband, halsband mm.

Hoppas just du hittar något fint som passar dig <3

// Med vänlig hälsning, swedish.jewelryyy.


Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång